Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Νέα writer: Anastasiarts!

Γεια σε όλους!!! Είμαι η νέα writer σ' αυτό το blog, στο stardoll με λένε Anastasiarts και το κανονικό μου όνομα είναι Αναστασία. 

Λίγα πράγματα για μένα:
Είμαι 14 και τελειώνω τη Β' γυμνασίου. Μου αρέσει πολύ ο χορός και ασχολούμαι από πολύ μικρή, μάλιστα πάω και σε καλλιτεχνικό σχολείο! Μου αρέσει επίσης να τραγουδάω, να ζωγραφίζω, να κάνω γενικά πράγματα που με εκφράζουν. 

Σ'αυτό το blog θα γράφω για τα νέα του Stardoll  και για ότι άλλο χρειαστεί φυσικά! Αυτό είναι το banner μου, το έφτιαξα σήμερα. Ελπίζω να σας αρέσει!


Και λέω να κάνω και την πρώτη μου ουσιαστικά δημοσίευση για το Summer Pass που προσφέρει το Stardoll.

Αν γίνετε ss χρησιμοποιώντας το θα είστε ss για 90 μέρες (3 μήνες), θα πάρετε 333 stardollars και 15 δώρα τα οποία θα περιλαμβάνουν ρούχα, αξεσουάρ, έπιπλα αλλά και εσωτερική διακόσμηση για τα δωμάτιά σας.

Αν δεν βρήκατε είδη αυτό το μήνυμα και ενδιαφέρεστε πατήστε εδώ

Τα ξαναλέμε!

Φιλιά,
Αναστασία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου